Translate

piątek, 7 grudnia 2012

Pleurothallis sonderana

Przedstawiam kwitnącą roślinę. Jak już wcześniej pisałam roślinę kupiłam z maleńkimi pędami, więc kwitnienie nie jest moją zasługą. Storczyk długi czas przebywał w Salonie Orichidei i tam pod troskliwą opieką Ani wypuścił pędy :-) Mnie udało się ich nie zmarnować. Kwiaty utrzymują się już miesiąc. Przeżyły łódzką wystawę, zmiany warunków i ciągle są w doskonałej kondycji. Moja roślina zamieszkuje łazienkę,więc wilgotność ma dość wysoką, temperatury przy szybie raczej umiarkowane. Nie mam tam zamontowanych wentylatorów, ale jak widać i bez nich storczyk świetnie sobie radzi. Podłoże utrzymuję stale lekko wilgotne. Z dotychczasowych obserwacji mogłabym powiedzieć, że jest to łatwy w prowadzeniu storczyk, zobaczymy jednak jakie będą dalsze efekty :-)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz