Translate

niedziela, 20 stycznia 2013

Masdevallia Snow Cone

Roślinę w ramach wymiany dostałam od Katarzyny :-) Półtora roku czekałam na pierwsze kwitnienie. Moja cierpliwość została nagrodzona, co prawda  tylko jednym kwiatem, ale i tak bardzo się cieszę :-)
W godzinach południowych kwiat delikatnie pachnie.
Mieszka wraz z innymi chłodnolubnymi Masdevalliami w najchłodniejszym pomieszczeniu. Na parapecie temperatura oscyluje w granicach 12 - 22 stopnie. Jest to wystawa południowa. Gdy dogrzewa słoneczko rośliny przestawiam w głąb pokoju. Tej zimy jednak nie mam tego problemu, bo słońca mamy jak na lekarstwo. Okres letni natomiast spędza na dworze w zacienionym miejscu.
                                              Oto i moja piękność:



2 komentarze:

  1. Piękny i jakże unikatowy egzemplarz. Ja sama kocham kwiaty i jeśli można bedę tutaj obserwować ciekawe i piękne okazy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam także do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz :-) Zapraszam do częstych odwiedzin. Zapewniam, że i ja będę wpadać z rewizytą, bo Twój blog już mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń