Translate

środa, 16 listopada 2011

Masdevallia rolfeana

Dostałam maleńką roślinkę od forumowej koleżanki 24-go maja 2011 roku. Bardzo szybko się to maleństwo rozrasta. Od kiedy jest u mnie podwoiła swoją objętość. Moja roślina rośnie w półcieniu, w warunkach umiarkowanych. Wilgotność powietrza waha się w granicach 50 - 85%
Do prawidłowego rozwoju potrzebuje wysokiej wilgotności powietrza i warunków klimatycznych umiarkowanych do chłodnych. Podłoże powinno być stale wilgotne.
Mam nadzieje, że kiedyś tak zakwitnie: TUTAJ

3 komentarze:

  1. Lauro na pewno niedługo Ci zakwitnie bo moja w tym roku, obdarzyła mnie kwiatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Domyślam się, że to Ty Kasiu jesteś autorem komentarza. Miło mi Cię tu gościć :-)
    Póki co pięknie się rozrosła. Zobaczymy, czy w tym sezonie zakwitnie. Bardzo jestem ciekawa widoku kwiatów ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń